The English version of the text follows below.
V této studii jsme se zaměřili na následující výzkumné otázky: „Jak studenti zdravotnických oborů vnímají výuku založenou na simulacích?“ a „Jaké typy a modality simulací se používají ve výuce medicíny založené na simulacích a jak se zkoumá jejich vnímání?“. Ukázalo se, že studenti zdravotnických oborů vnímají širokou škálu aspektů simulační výuky, jako je fyzické prostředí, úroveň věrnosti simulace, proces učení, emoce a uvědomění si sebe sama jako profesionála. Zjištění o tom, jak studenti vnímají a vnímají výuku založenou na simulacích, mohou pomoci v procesu navrhování a revize učebních plánů na lékařských fakultách, které simulace využívají. Podrobněji přímo v článku, který bude volně dostupný do 13. 3. 2025.
Dokončili jsme tak práci, kterou jsme začali v roce 2023 protokolem, více zde.
In this study, we focused on the following research questions, „How do medical students perceive simulation-based learning?“ and „What types and modalities of simulations are used in simulation-based medical education, and how are their perceptions explored?“. It showed that medical students perceive a wide range of aspects of simulation-based learning, such as the physical environment, the simulation’s fidelity level, the learning process, emotions, and self-awareness as professionals. Findings about how students perceive and experience simulation-based learning can help design and revise curricula in medical schools that use simulation—more details directly in the article, which will be freely available until March 13, 2025.